W zakresie zarządzania świadczymy usługi:
1. Doradztwo w zakresie przepisów prawa związanych z nieruchomościami, prowadzenie czynności prawnych związanych z administrowaniem i zarządzaniem obiektami, w tym reprezentowanie przed organami administracji publicznej.
2. Planowanie strategiczne i operacyjne, a w tym przygotowanie rocznych lub wieloletnich planów gospodarczych.
3. Prowadzenie obsługi finansowej, która obejmuje:
- sprawozdawczość finansową,
- weryfikację faktur i rachunków kosztowych i dochodowych pod względem merytorycznym i formalnym,
- prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów i przychodów,
- dokonywanie bieżącej kalkulacji kosztów uwzględniającej potrzeby i oczekiwania właścicieli lokali w nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie systemu rozliczeń opłat za własność wspólną,
- prowadzenie windykacji należności i podejmowanie kroków w stosunku do dłużników,
- dokonywanie kalkulacji stawek opłat dotyczących pokrycia kosztów utrzymania części wspólnej nieruchomości.
4. Analizy ekonomiczne i bezpieczne zarządzanie finansami.
5. Prowadzenie biura administracji, obsługę administracyjną oraz obsługę utrzymania technicznego nieruchomości i eksploatacji.
6. Kontrolę i ewidencję stanu technicznego obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad:
- utrzymaniem stałej sprawności urządzeń elektrycznych, odgromowych,
- utrzymaniem stałej sprawności kanalizacji sanitarnej,
- utrzymanie stałej sprawności instalacji teletechnicznej, domofonów, monitoringu kamer,
- utrzymanie stałej sprawności instalacji wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej oraz spalinowej.
- utrzymanie stałej sprawności instalacji przeciwpożarowej i sygnalizacji ostrzegania pożarowego.
- utrzymanie stałej sprawności instalacji: wodno-kanalizacyjnej, co, gazu.
- utrzymanie stałej sprawności kotłowni.
- urządzeń detektorów tlenku węgla i LPG.
7. Prowadzenie dokumentacji technicznych obiektów, instalacji infrastruktury towarzyszącej.
8. Organizację przeglądów nieruchomości wymaganych przepisami prawa, oraz wyposażenia technicznego nieruchomości zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową.
9. Organizację napraw, remontów bieżących obiektów i infrastruktury towarzyszącej, modernizacji nieruchomości.
10. Utrzymanie czystości obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem należytego stanu porządku i czystości obiektów oraz altan śmietnikowych.
11. Ofertowanie, negocjowanie i zawieranie umów w imieniu właścicieli na dostawę mediów, wywóz nieczystości i innych umów zapewniających obsługę obiektów.
12. Pełnienie nadzoru nad realizacją prac zleconych przez właściciela.